CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 28, 2010

MaCaM ApE JeK TaU


Balak aku msj kate nk kol ader mende nk ckp an aku igt psl "menda" 2 ke nk bg lik tp uper nyer psl mende lain..hurmm tgh2 die cakap 2 ader gak la aku selit an psl "mende" 2 tp die leh wat derk jek wat mcm aku xder ckp pape leh lg die cite psl mende yg die nk gtau aku 2 punya la hangin aku mamat nie..bengang tahap gaban aku..aku pn mula la fed up an so aku un blakon la wat2 menguap...wat2 suara lemah jek kunun nyer ngantok sbb mam ubt padahal aku nk tergelak besar bila die caye aku wat mcm 2...xder la aku cakap psl "mende" 2 mukan nyer skali tp byk kali aku bg hint tp die still mcm ape jek bile wat2 xphm..ati aku yg mmg dah sakit nie bertambah-tambah la sakit nyer..hurmmm kalo ikut an ati aku dah lame aku minta putus..tp disebab an aku nk "mende" 2 lik so aku kne la sabar..kne la belakon kunun2 aku still SAYANG die..padahal nama dia sikit un dah xda lam ati aku nie....

0 comments: